Monday, August 10, 2009

entahlah

hari ni aku nak menulis... tulisla apa-apa pun yang aku maw.. ada sapa-sapa nak marah??
aku maw buang segala perasaan yang ada, maw buang segala penat maw buang segala sakit, mau buang segala selesama, maw buang segala rindu, maw buang segala sedih, maw buang segala gembira.....
aku mau kosong, kosong semuanya.. yang ada cuma senyuman di bibir mungil ini... mungil kah??? haha, agak perasan... sekadar senyuman manis yang sedang-sedang saja, yang penting, dia setia....hakhak... manis pun tidak... baik anda ranking nya sendiri boleh????

sweetkan

aku maukan perasan yang biasa saja, yang bisa aku di tahap normal, yang gravitinya mencangkupi graviti bumi, bukan bulan bukan jugak pluto yang sudah terbuang dari 9planet galaxi bimasakti ini.. anda tau kah yang pluto sudah out???? aku pun x pasti kenapa, aku sudah lupa, itukan berita lama... yang penting aku maw biasa, tanpa ada secalit cat pun dalam otak ini, boleh kah begitu?andai boleh, tolong ajarkan aku caranya...



ya aku agak kurang sihat, dah aku telah di bebel2 untuk berjumpa abang doktor... siap di suruh janji disuruh sumpah-sumpah supaya bertemu itu abang... matila...aku sudah berjanji mahupun bersumpah, tapi sampai sekarang aku x buat apa2 tindakan pun. maaf.. sorry, asif...aku malas mau jumpa itu abang doktor, xmaw, xmaw, di situ banyak orang sakit, nanti menjangkit aku yg jadi sakit tengok semuanya, tambahan, H1N1 jua berleluasa amatla aku takut pada klinik mahupun hospital...

amaran untuk semua : demam, batuk, selesma, sakit-sakit badan... sila berjumpa doktor jika terdapat salah satu simptom yang di sebutkan.. titik beratkan tentang ini okeh..

No comments:

Post a Comment