Tuesday, February 12, 2013

JUz Try

Assalamualaikum...

Hola all,
huh! HUh!, nampak x peluh jantan hakak meleleh2 ni, meh tlg lap kan cepat. akak penat okeh, apa x nya blog ni sangat2 bersarang,  banyak sangat la spider web. apa nama, sarang lelabah ea?gilos fenat hakak nk ngelapnye...

hakak hampir lupa dik, i almost forgot that i own a blog which is this. bukan almost okeh, tp mmg lupa terus, and dunno how so sudden i found it back. Bila aku baca balik all the "entry" i've wrote, ouchhhhh kinda suck. Agak melucukan, bukan lucu apa tp entry yg agak x menyihatkan, sgt x matang kut, sgt memalukan. maluuuuuu okeh, then aku gelak2 sendiri baca balik

Ada gak entry aku meluahkan perasaan pasal hamba Allah yg bergelar lelaki, and i try to rewind back who is the guy, but then me can't remember who is him. hehehe, mmg sgt melucuhkan... okeh2 sudah la, biar kan sajah entry2 lama itu di situh, sebagai kenangan silam gittew. aku rajin nanti aku padam larh.

My life now???

Yah, hakak masih single, sila tepuk tangan semua, jejaka2 di luar sana no worries okeh, anda masih berpeluang.. mati la mcm ada yg mahu kan.. kao mahoo kah?? x mahoo kan.. tutup muka ngan bantal, saya maluuuuuuu.... tiada yg mahuuuuuuu...... :-P

hmmm, kome semua mesti ada laman sosial kan? tipu la xde, at least got one or two or more kan, fb, twitter, myspace and so on lah. nak di jadikan cerita, aku ada dpt mesej dari satu laman sosial ni, dr seseorg, mesej itu berbunyi "sampai hati kan..hermmm"
owh okeh aku faham, mesti sebab aku dah unfriend dia, aku da removed id dia, yes fine aku mmg removed id dia, tp lagi dasyat dia block aku okeh, aku mmg sentap jgk mula2 tu... skg ko tgk sapa yg sampai hati??? hah ko tgk, patot x dia msg aku mcm tu, hah, tp aku diam je, xckp pape, aku diam seribu bahasa... sampai la skg ni tetiba segala2nya terbongkar yg dia mmg x block aku pun, godam sana godam sini mmg dia x block aku, tp napa aku x leh nk view dia, kitorg dah abis godam akaun dia, tp x tahu la napa leh jadi mcm tu.
ntah lah, aku pun mls dah nk pk, korg ada x pengalaman mcm ni, apasai ha????

nanti la aku pk kan lagi cara nya, mls nk semakkan otak. dah aku pun dah penat, ni saja entry pembukaan dr i'ol. u'ol sebelum tido sila berwuduk, baca fatehah, 3 qul, ayat kursi dan sapu keseluruh badan ya.. salam sayang dr hakak... (^____^)

perbanyakkan selawat ye.






No comments:

Post a Comment