Friday, August 30, 2013

Bukan hari merdeka...

Assalamualaikum...
Salam rahmat ke atas kalian semua..
Sekarang ni dah di penghujung ogos. 31 ogos adalah hari kemerdekaan negara kita.  Spt yg sedia makkum kan.. dah 56 tahun kita merdeka. Alhamdulillah..
tapi hari ni bkn cerita ttg merdeka...
balik keje tadi singgah satu tempat... saja cuci mata sket...

Indahkan.. a few potret yg agak menarik.. indah mata memandang.. melenyapkan seketika lelah berkerja.. menghapuskan segala benak diminda.. aku suka tgk benda-benda mcm ni.. cantikkan.. pastilah semua org suka tgk benda cantikkan.. lihat dari pandangan atas lagi terasa indah....


Or else... aku jugakk sukahh bebenda mcm ni..
yup.. aku suka outdoor activities.. tp yg ni utk trial sajorkk.. counting ur time while climbing.. kat dalam ni lagi banyak tools for those yang minat this kinda things.. so boleh beli.. boleh try.. dah lama rasanya aku x buat aktiviti lasak. Dulu sebagai pelajar rajin jugakk. Tp berbeza bila dah bekerja.. dan hari ni rasa best sikit dapat benda mcm.. walo cuci mata dan try sahaja...

Dan sebenarnyaaa.... sebelum aku layan bebenda ni aku g beli barang... taadaaaaa...

Comel kannn... wah aku yg terlebih suka kann.. nampak x tu kasut baby dengan "cool n hot bag" dan jugakk "refrigerant gel block"... ye, ye betulll semua tu barang-barang baby kan.. kawaii... kawaii tu maksudnya comel dalam jepun... sangat-sangat kawaii kan... owh ye gambar sebelah kanan tu gambar keadaan dalam beg tu.. tapi semu tu bukan tuk SAYEEE... kasut baby tu aku beli tuk bakal anak buah.. yg lain tu beli tuk akak kat opis.. die baru melahirkan seorang baby boy yg sgt comel, jadi beli kan die beg dan ice block tu untuk store susu yang die pump jadi jangka masa susu tu blh tahan lbh lama... mcm tu la wanita bekerjaya... tp SAYA sangat teruja beli semua benda tu... rasa terhiburrrr...

owh ye xlupe, juge beli ni tuk mama...


(^__^)

No comments:

Post a Comment