Friday, September 25, 2009

Get Up

Salam Lebaran. selamat hari raya maaf zahir batin.
mohon maaf semuanya.. halalkan segalanya..

PETROLEUM..
aku amek subjek ni, tapi aku baru masuk kelas 2kali, final exam tinggal 3 minggu saja, minggu depan ada ujian petro, tapi nota satu apa pun aku xada. habis la aku. napa aku teruk sangat ni. projek pun lom siap lagi, gila2 teruk..

ayuh bangun, bangkit, buat senaman sikit, goyang-goyangkan bontot, gelek-gelekkan pinggang, gegar-gegarkan segalanya yang patut..
bangun makcik, bangun.. ke garisan.. sedia... lari... huh, tapi badan tetap tak bergerak dari katil. pemalas gilak..

Oii makcik, tak sedar kah?? result ko dah jatuh sem lepas, mau jatuh lagi kah? ko kata maw first kelas kan? lau macam ni, pointer ko memang x naik2 la... ko maw jatuh tersungkur lebur kah? dari 3.70 turun ke 3.20, ko masih tak serik2 lagi kah. punya teruk result ko tu, malu gila aku tengok.. ko tak malu kah... result hampeh, xmalu ka konvo nanti ko jadi orang2 terakhir yang amek scroll tuh.. lau mak ayah ko datang lagi nanti lagi la malu.. buruk gila keputusan macam tu.. malu la sikit, ko tak malu ka?? hah kalau malu, apa lagi, jangan asyik enjoy, jangan asyik ikutkan malas ko tu, sedar sikit.. kalau ko usaha sikit, insyallah boleh naikkan CGPA ko tu. insyallah boleh 3.5 above.. tapi itu pun kalau ko usaha +doa+tawakal, ni aku tengok ko punya la malas nak usaha.. memang malas gila.. kuatkan semangat sikit, tinggal satu sem ja lagi, lawan segala macam perasaan yang ada, orang lain tak akan tolong ko makcik, segala perasaan kecewa, sedih, putus cinta ke hapa tak akan bantu ko apa-apa pun, menjatuhkan ko ada lagi, ko kena ingat, lelaki tu bukan yang terbaik untuk ko. ko mampu dapat yang lebih baik lagi okeh.apa-apa pun doa jangan lupa, hormat ibu bapa ko k. buang ego dalam hati ko tu, ego tu milik Allah.. ko x punya semua tu... hah ingat semua apa yang aku cakap ni!! padan muka ko kena bebel.. hehe..

No comments:

Post a Comment