Wednesday, September 9, 2009

J>A>N>T>A>N

sebenarnya entry ni aku mahu mencarut, mahu memaki-maki, dengan  seorang jantan mati pucuk yg aku x kenal tetiba maki-maki aku... tapi aku kuat kan hati.. sabar.. sabar.. x apa, biaq p kat hang, p mampus la dengan ayat-ayat kau tuh, aku x kan mati dengan makian kau tuh.. sabar... sabar... yang aku x puas hati aku x kenal siapa jantan tuh. huh.. memang x puas hati, jantan tu pun xkenal aku, entah apa mitof dia jadi gila tengah2 malam di bulan puasa nih.. sesungguhnya bersabar itu baik.. dan aku ingat pada sepotong ayat
"orang yang mengutuk orang lain, yang memburuk-burukkan org lain sebenarnya merakala yang lebih buruk dari itu" itu menjadikan aku xmahu maki-maki jantan tuh lebih-lebih...

maaf agak kasar sedikit entry ini..

No comments:

Post a Comment