Monday, July 20, 2009

bikini??

aku punya teman.. ah, ah, ah

teman sepermainan.. ah, ah, ah

Ke mana ada dia selalu ada aku

Dia amat manis

Dan juga baik hati

Dia slalu ada waktu untuk membantuku...
okeh,cukup, cukup....

ya aku punya sorg teman.... orgnya comel, cute, manis, baik, menghiburkan, jua menarik..dan dia punya aset yg canteq.. aku jeles okeh. hahaha.. (jgn mrh syg)

okeh aku dah puji2 ni nanti blanja aku mkn k.hehe..


baru-baru ni bufday dia, 17/7/09.. what a nice number kan...aku suka nombor itu..

but, i'm so sorry ma fwen.... xdpt nk smbut bufday kamu.. aku syg kamu, dan aku jua ingat bufday kamu... nanti kita hangout n "celeburit" ur bufday k. insyallah. kita g genting 2 weeks from now k.tp kamu harus ke klinik dulu, kamu sakit kan, hopefully bukan H1N1. jgn fikir itu k, kamu pasti sihat, aku doa untuk kamu jgk.. kamu pasti sihat syg..

doaku sentiasa utkmu. biar kita sama2 menuju akhirat yg baik, jadi ank solehah. jadi teman yg setia. padaku, kamu amat istimewa.. punyai kamu, aku amat bersyukur dan gembira.
dari kita belasan tahun hingga duapuluhan... hahaha, kita sudah tua...


"HAPPY BIRTHDAY SAYANG"

wishing all luck in ur life.. whateva u do, whateva will come up juz face it and dun 4get that i'll be by urside anytime, anywhere.. i luv u....
ini kek utk kamu, rasa2 muat x?... hiks..



No comments:

Post a Comment