Wednesday, July 22, 2009

Siapa???????

Mana?? Siapa?? Siapa telah mencuri hatimu, mari aku sekeh budak tu, aku belasah cukup2, cepat bilang padaku, siapa org itu, bilang siapa, bilang saja bila kau mahu.....


Aku nak buat pengakuan di sini, dari duli2 yg mulia sultan2 sekalian alam, bahawasannya aku x pernah mencuri okeh, apatah lagi mencuri hati org. dosa besar taw. Hehe, hati aku sudah cukup tuk buat aku bernafas..huhu




Eh kamu ok kah? Kamu baik kah? Sudah jumpa hati kamu?? Macamana kamu boleh hidup tanpa hati?? Kamu tipu aku kah??kamu memang nakal… meh sekeh cket… pakkkkkk!!! Padan muka.. aku x mau tolong kamu cari hati kamu lagi..hehe







owh... cuaca ari ni sgt bagus... amat bagus okeh, sehingga aku x mau meninggalkan katil yang empuk ini, namun ku harungi jua segala badai yang menimpa semata2 ingin attend ke kelas. hari ini aku gigih jalan kaki ke kelas,sangat gigih sebab manusia telah membanjiri stesen bus mahupun teksi, dengan berbekalkan semangat wajah, aku melangkah menuju puncak gemilang cahaya...namun hampeh!!! kelas cancel okeh, bak kata si dia "DAMN".. hahaha







Eau de Parfum.. pernah dengar word ini??? Eau de toillete?? owh toilet adalah rumah ke duaku. hahaha.. aku baru perasan, bila adik aku tegur aku seorang yang agak gila pada wangian, i mean perfume.. walau hari ini aku baru saja membeli sebotol minyak wangi, tp bila esok aku terjumpa lagi pada sebotol minyak wangi yang best aku akan beli.. tp peringatan, aku x beli yang mahal2 okeh, hanya ehem-ehem ringgit saja, aku xpunya uwang, aku miskin saja... dan adik aku la selalu bebel2 aku, "murah???ko nie, xtahu kah nilai wang itu amat berharga, meh sini aku nak bagi ko sedar betapa nilai wang itu amatla penting walau cuma rm10" dan macam2 lagila aku dengar bebelan dia tuh.. dan aku hanya mampu tersenyum.. tapi jangan xpercaya, esok-esok... "kak, aku amekla sebotol minyak wangimu ni k" "kak nanti belikan aku minyak wangi lagi" hahaha, hampeh kan?? dan minyak wangi aku selalu jadi mangsa. Tidak, jangan marahkan aku, marah pada hidung aku, hidung aku elergic pada bau2an. aku sukakan suatu yang wangi, dan harusla aku mahukan suatu yg wangi. bukan, bukan wangian yang menyengit Hidungku mahupun dadaku yang berombak ini, hahaha....

1 comment:

  1. hahaha kita serupa...jauh2 jln kaki tb2 dpt msg...klas xda!!!!!! DAMN!!

    ReplyDelete