Thursday, July 16, 2009

jahat vs budak???

aku ingat...
sampai skg aku ingat okeh.. kiranya aku ni agak jahat la jgk. jahat dlm lmbut @ayu, haha matila aku ni x ayu langsung okeh.

masa aku tingkatan satu dulu, adalah seorang budak lam kelas ni yg agak gedik la, byk eksyen, ckp lebih, n a little bit menipu la mcm tue..

so one day kami wat lah sonita monita. yg main jaga2, aku jaga ko, ko jaga aku.. boleh??hiks
tp dgn syarat ko x boleh tau ya aku jaga ko dan ko x blh tau sapa jaga ko. and kena senantiasa hantar kabar okeh. tulis surat la mcm tu atau lau baik bagi makanan sekali letak bawah meja or mana2 pun x kisah asal org xtau.end of the game mesti sediakan 2 hadiah , 1 tuk sonita, 1 tuk monita.(penjaga dan yg di jaga)

then, aku ni dptla budak yg di katakan gedik itu, aku namakan dia Ella la keh..aku kene jaga dia, dan x sangka dia pulak jaga aku, mcm ada jodoh je.. so end of the game kami pun bertukar2 hadiah dan dpt la tau sapa yg jaga kita tuh. aku dpt keychain mickey n minnie dr c Ella tue.. aku suka sgt wei.. mickey memang fevret aku...
unfortunately, ko tau apa aku bg dia? aku bg dia sebuah cermin yg mana aku tulis kat cermin tue "cerminla diri anda sendiri". jahat x aku? amat jahat kan. jahat sgt kan??? tp kan bdk tu memang patut kene mcm tue okeh.. hehe.. aku buat tu pun atas sokongan kawan2 jugak okeh. kerjasama okeh...hikhik. jagan marah aku..hehe

then masa tingkatan 2 bdk tu dah pindah dah. ramai x suka kan dia, dan dgr2 dia ada wat hal masa tue..

baru2 ni aku terjumpa ngan dak tu kat shah alam masa aku tgh tgu kwn. huhu, masa tue kan aku rasa malu sgt. dan aku sempat gak lah minta maaf, tp dia tetap tdk berubah okeh. hiihihi..
so jgn mrhkan nyamuk, boleh tak? hehe

1 comment: